Thursday, March 7, 2013

As Hemingway Says...

Amerikali unlu yazar Hemingway'in o cok sevdigim cumlesinde dedigi gibi " Il n'y a que deux endroits au monde où l'on puisse  vivre heureux: chez soi et à Paris (Dunyada mutlu yasayabilecegimiz sadece iki yer vardir : eviniz ve Paris)" Bende bu sozden yola cikarak hazirladim postumu. Bir hafta kalmama ragmen Jb'nin is yogunlugundan dolayi muzelere, galerilere tek basima gidip, her yeri yalniz dolasmak zorunda kaldim ayrica  benim "amaann hic gelmedigim yer mi sanki azcik evde yatip yuvarlanip sevgilime sarmalar dolmalar sarayim bir daha nerde bulucak" kibirliligim ve ev hanimi ruhumun birdenbire fiskirmis olmasinin da katkisi yadsinamaz. Eminim Hemingway 'in kastettigi sey bu degildi ama hicbir sey bu cektigim en guzel Paris kareleriyle, evimde hazirlamis oldugum outfit postunu birlestirmeme engel degil. Maksat blog amacindan sasmasin :)

As a beloved American writer Hemingway says "Il n'y a que deux endroits au monde où l'on puisse  vivre heureux: chez soi et à Paris (There are only places in the world where can live happily : at home and in Paris)" So I prepared this post by evolving out of this quote. Although I stayed one week in Paris , I didn't able to make a lovely outfit posts because  JB was too busy, I hang around the museums and galleries alone, also my arrogance didn't let me do it so much saying that "Paris is not a new thing for me, I want to stay at home, relax and cook for JB; he won't be able to find me for a long time it's better to make his stomach happy" Do you see my desperate housewife soul here ? Anyway I'm sure Hemingway didn't want to mean it but it can not stop me to join the beautiful Paris pics into the outfit pics prepared at home. Mission is to protect the aim of this blog :) 


Daily routine St Paul 


Walking through Musee D'orsay

Louvre in the night; had an appointment with JB 



Here is the proof ; the preparation for JB's birthday party ;) 



I think "La Cigale Recamier" was the only reason to make this post I still feel the taste of its soufflés. Highly recommended if you want to eat best soufflé of Paris. 






Stradivarius jacket / Zara jeans / Christian Louboutin pumps / Balenciaga purse


FACEBOOK        TWITTER         INSTAGRAM





21 comments:

  1. Paris postlarına hiç sıkılmadan bakabilirim. Çok güzel kareler yakalamışsın. Pantolonun çok şık duruyor ve aynı ceketten benim var, hatta şu anda o ceketle olan outfitin postu var :)

    ReplyDelete
  2. benim hem hamarat hem güzel hem kültürlü bebişim, güneşte buruşturdugun suratını severim senin <3
    bazen tek basına gezmek kesfetmek de güzeldir, bence güzel olmuş Jbnin isinin olması :)
    bide hakkaten adam dogru demiş, ev huzurdur ve parise 1 kez gitmiş olmama ragmen "biz buraya daha coook geliriz" dedigimizi hatırlıyorum ermanla. bize de ayrı bi huzur vermiş demekki Paris^.^
    bu pantolon sana pek cok yakısıyo, ilk buluştuğumuzda da üstünde bu vardı ordan biliyorum:) ahaahah sapık gibi hissettim kendimi bi an:P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evet aslinda PAris'te yalniz kalmakta cok guzelmis. Kendimi dinledim diyebilirim. Belk ibir gun beni ziyarrete gelirsiniz olmaz mi misafir ederiz sizi JB ile :)) Guzel yorumuna da ayrica tesekkurler muaahhh <333

      Delete
  3. Çok çok güzel olmuşsun!!! <3 Paylaştığın fotolara bayılıyorum.. Sevgiler..

    http://lagrimas-de-amor.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. bence sen sahanesin.. ve bence ben seni cok ozledim.. ve bence o dolmalari benim icinde sarmistin ! :))) Pembesi guzel, saclari pek naif Ezgi guzelim.. Gunes sahane yansimis.. Ve Hemingway ! Nu icinde yat.. seninle cok keyifli bir kitapta bulusmus ve seni anlamaya calismistim.. Ne guzelsin keske herkesler bilse seni.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Luluum benim asil sen ne guzelsin bu ne sahane bir yorumdur. Bende seni ozledim kadin ! ay sonunda oralardayim gibi gorussek ya Alpicoloyu yalasam yutsam ya bi <333

      Delete
  5. hemen yorumumu yeniden yapiyorum ozaman:) aslinda iyiki silmissin bu sayede guzel kombinini, seni ve harika paris karelerini yeniden gormus oldum heheh:)) oncelikle pantalon super durmus uzerinde,saclarina ceketine outfitinin tumune bayildim canim super gorunuyorsun!bir de o sufle bir kenara not alindi parise gidilirse denenecek :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe ne guzel oldu sana da zahmet verdim birazcicik ama olsun :p Cok tesekkur ederim tatlim benim <333

      Delete
  6. Ben Paris'te yasadigim donemde, oradaki arkadaslarimi hic aramazdim. Elbet onlar aradiginda gorusur ve cok guzel zaman gecirirdim ancak, benim Paris'ten aldigim tat, tek basima yurumek (evim Blvd St.Germain'deydi), fotograf cekmek, sevdigim cafelerde kahve icip pain au chocolat yemek idi. (shopping icin ayri bir yorum yazmak gerekir o sebeple deginmiyorum bile :)
    Senin fotograflarinla ozledigim Paris'e gittim geldim :)

    http://www.stylishtimes.net

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haklisin Aysegul'cugum tek basina da Paris cok guzelmis <333 Alisveris konusuna evet bende girmiyorum, deginmiyorum :))

      Delete
  7. Sevgiyle sarılan sarmaları gordum ya benim de gelip seni kucaklayasım geldi fındık surat! :)
    O ugurboceklerini de sen mi yaptın? İlk firsatta bir Pazar kahvaltısında denemek istiyorum:)
    Tuvit ceketin cook yakısmıs sana! :*

    Çiğdem

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ah bende seni kucaklamak istedim birbirimizi gormeden yasadigimiz ask nolcak peki :)) O ugur boceklerini ben yaptim tabiki :D Dene mutlaka hem cok lezzetli hemde gorsel bakimdan sahane oluyor tam kahvaltilik aslinda ama ben aperatif olarak hazirlamistim :P Optum seni kocaman <333

      Delete
    2. Aynen ole guzellikk! Gormeme gerek yok burdan o kadar guzel gorunuyo ki samimiyetin! Ugur boceklerini yaptigimda seni refer edicem tabiikisi deee :) Opuoruum! :*

      Delete
  8. O paris postlarına bende bıkmadan bakanilirim her nekadar sen sevmesende ;) buarada ıkıncı pozun tam cercevelertirmelik ;)

    ReplyDelete
  9. Ezgicim, ne guzel herseyden var postta, Paris, sen ve yemekler : ) Ne guzel sarmissin dolmalari ince ince, ellerine saglik : ) Uc uc bocegi olayini ise cok sevdim, yapmaliyim ilk firsatta : ) Kotun cok yakismis canim : ) Opuyorum ve harika bir Istanbul tatili diliyorum : )

    ReplyDelete
  10. Paris'i ne çok özlediğimi bu karelerle bir kez daha görmüş oldum :) Karelerde yine objektifinden tanıdık bir yeri kendi bakışı ile sıradışı gösteren güzel bir parisienne var :) gölgenin yansıdığı kareleri sevdim en çok da tatlım, bir de minnak topuzunu! Hemingway'e katılmamak mümkün değil, Paris için aksini düşünemiyorum zaten :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bende her baktigimda bir kez daha ozluyorum :/ Operim sizi cok cok <333

      Delete