Sunday, July 14, 2013

New Beginnings

Once iliskimizin ciddilesmesi, nisan, mezuniyet, bambaska bir ulkenin bambaska bir sehrinde is hayati... Her ne kadar kendimi tatilin buyusune kaptirmis sanki bu yeni hayat, yeni insanlar, yeni bir cevre beni beklemiyormus gibi umarsizda gunesin, denizin, kumun tadini cikartsamda arada bir urpermiyor degilim. Belki bir cogunuz bilmiyorsunuz ekimde bir seneligine Ingilizce ogretmenligi yapacagim Strazburg'a tasiniyorum. Icimde yeni insanlarla tanisacak olmanin verdigi heyecana iyi kotu fransizcamin gelisecegi dusuncesi eklenince bu urperti kaybolup yerini heyecanla karisik keyifli bir ruh haline birakiyor. Fotograflarda goreceginiz ben ise nisan yemegimizde, yine bu karisik ruh hallerinden birinden sizleri selamliyorum; hafif heyecanli, cok mutlu, telasli ve kesinlikle hazir ! 

Getting into a serious relationship, engagement, graduation and then being a teacher in a foreign city of foreign country... This october I'll start my career in Strasbourg as an English teacher.  I still enjoy with 3s ; sun, sea, sand but sometimes I feel little quiver when I think about the new environment, people and life waiting for me. But I know myself and how changes always make me excited and how I adore innovations. Similarly, you will see the same mood on the pictures of our engagement dinner; slightly excited, so happy, hectic and definitely ready for this new life ! 


Although some family members are missing, I love this mixture and feel lucky to have such a big and perfect family!

Summary and also end of the night :) 


Maje dress / Givenchy heels 























40 comments:

  1. :) çoğu insanın deneyimleme fırsatı bulamayacağı şeylere sahipsin:) senin adına sevindim heyecanlandım keşke ben de dünyanın değişik yerlerinde bulunabilseydim dedim yine..
    görüşmek üzere;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkur ederim Naz ! Daha iyi imkanlara sahip olman dilegiyle opuyorum <3

      Delete
  2. Çok mutluluklar dilerim:) Maje elbisenin içerisinde de peri kızı gibi olmuşsun, Türk olduğunu bilmesem French chic zannederdim seni:)

    ReplyDelete
  3. Tekrar tekrar aşkla çok tebrik ederim:)Prensesler gibi olmuşsun:)

    ReplyDelete
  4. aşkınız da, gözlerinizdeki ışık da ömür boyu hep parlasın bebegim. prensesler gibi olmuşsun, sade ve güzel <3

    ReplyDelete
  5. seni seviyorum hersey harika olacak! :)

    ReplyDelete
  6. kuzum benım cok mutlu olun ,biz her zaman yanınızdayız canın sıkıldı mı zırt ara :) ordayız bılıyorsun buarada burdakı kutlamayı da dort gozle beklıyorum olacak dımı :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. En kisa zamanda oraya bekliyoruz sizi ve cok opuyorum ikinizi de eksik olmayin hic hayatimdan tamam miiiii :))

      Delete
  7. Mutluluk fıskıran fotograflar, harika anlar! Yeni bir hayat seni bekliyor fındık surat, yolun acık olsun hep! :)

    ReplyDelete
  8. Öncelikle Strasbourg'da doğmuş ve büyümüş biri olarak gelecek hayatınız şimdiden ve gönülden mutluluklar diliyorum. Umarım yeni hayat arkadaşınız ile çıktığınız bu yolculukta da bu fotoğraflarda göründüğünüz kadar mutlu ve huzurlu olursunuz.
    Sevgiler. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vuslat oncelikle cok tesekkur ederim <3 Bana mail adresini gonderirsen seninle iletisim halinde olmak isterim belki yardimci olabilirsin bana ev ariyorum bu aralar. Sevgiler

      Delete
    2. vuslatyasar@hotmail.com'a yollayabilirsin her zaman. ev konusunda yardımcı olabilir miyim bilmiyorum fakat yaşam sırları '':p'' hakkında elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım. sevgiler :)

      Delete
  9. nasil guzel nasil murtlu sevgili dolu gorunuyorsunuz umarim mutlulugunuz daim olur hep canim:)) bu arada demek strabourga tasiniyorsun biz de aralik 14 te bir aksilik olmazsa colmara'a gelicez ordanda gunubirlik strasbourga ugramayi dusunuyorduk belki gelmisken seni de gorurum oaralarda ne guzel olur :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buyuk ihtimalle orada olacagim tatlim gelipte beni gormeden giderseniz neler olacagini tahmin bile etme bence :))) Cidden ama mutlaka gorusmeliyizz simdiden sabirsizlandim bile :p

      Delete
  10. Yeni başlangıçlar çok heyecan verici ve sende böyle güzel başlangıçlara sahip olduğun için çok şanslı olmalısın :) Hayatının hep aynı heyecan ve mutlulukla devam edebilmesi dileğimle diyor, fotoğraflardan yansıyan güzel enerjinin hep devam etmesini umuyorum :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok cok tesekkur ederim modarella bende ayni dilekleri sana yolluyorun :))

      Delete
  11. Guzel fistigim ! guzel guzeller guzeli bir omur bekliyor seni.. zorluklari, cikmazlari ve yolunu buldugun noktada ki yogun sevinci ile ! Hayati bir butun olarak gorup gercekten max derecede ciddiye alip ve de ayni zamanda tiye ! o zaman hersey cok daha yolunda olacak.. Paris zor bir ihtimaldi ama yine de benim umudum vardi.. Ama baska bir sehirde baska bir tecrube yasayacaksin.. Buna da sevindim.. Hem bir sene dedigin seyi gozunde buyutme tatlim.. Gercekten cok hizlica gececek.. basarilarinla ovunecegim haberlerini bekliyor olacagim ! ihmal etme bizi sakin ortmenim :) operim de ayrica...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iyi tarafindan bakarak nasil olsa Pris'te yasayacagim bir sene de Fr nin baska bir sehrinde yasamak pekte fena degil aslinda diye dusunuyorum buaralar:) Ana artik ev yerlestirip bosaltmaktan biktiiimmmmmm :D Ortmenin seni cok oper bide cok tesekkur eder heaa yeni evine de bekler :P

      Delete
  12. çok güzel görünüyorsunuzzzz mutluluklar dilerim :))
    bloğunu yeni buldum hemen takibe aldım, keyifle izleyeceğiz :)
    vvakit buldukça sen de uğra :)

    http://samiraslifeandstyle.blogspot.com/2013/07/welcoming-summer.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkur ederim <3 Zevkle yorumlarini okuyor olacagim ve tabiki en kisa zamanda blogundayim :))

      Delete
  13. Ezgicim, bu nasil guzel bir haber, yeni isini tebrik ederim, ay cok heyecanli : ) Artik bu sene ne yapip edip goruselim canim, ben xmas oncesi Paris istiyorum, ekim de olabilir belki bakalim, kesinlessin ilk haber verecegim kisilerden olacaksin : ) Gelelim bu harika nisana, ne kadar guzel bir kutlama olmus, resimlerde mutlulugunu okuyorum : ) Elbisene bayildim, cooook yakismis, kugu gibisin, ayakkabilarini IG de paylasmistin, cok begenmistim, ipek saclarina da bayiliyorum bildigin gibi : ) Daha nice boyle guzel kutlamalara canim : ) Sirada dugun var, ay cok heyecanli : )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aylin'cigimm cok tesekkur ederim canim benim. Hic bi sekilde olmazsa artik dugunde bulusuruz bizde hahah :D Super olur bence :)) Cok opuyorum seni <333

      Delete
    2. Dugunune gelmeyi cok isterim, harika olur : ) Ama biz oncesinde birkac kez bulusucaz bence : ) Muahhhh

      Delete
  14. Such a lovely dress, dear!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  15. yaaaaa çok tatlı gözüküyorsun inşallah çoookk mutlu olursun :)))
    bu arada bloğumun ismi değişti tekrar takibe alırsan sevinirim :)))
    http://piiboutique.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Nasıl tanıştınız, biraz da onu anlatsan :) Çok güzel olmuşsun bu arada.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Belki baska bir postta yada bir ara sana ozel olarak anlatirim :D Tesekkurler canim <333

      Delete
  17. oncelıkle yenı sıın ıcın tebrık ederım sonra benım ask ın meslektasısın ask yapmasa da:) ayrıa herseyın cıddılesmesı franzısca ve guzel sen benı cok etkılendımn..bol sans dılyorum canım san

    ReplyDelete
  18. Replies
    1. Hey Sophie !!!! It's great to hear from you again and you back to your blog:) please find me on facebook if you have an account or send me an email please. Lots of kissesssss<333

      Delete